ForWhatIt´sWorth

Phew

Publicerad 2011-07-14 12:21:12 i Allmänt,

Vaknade rätt tidigt idag och kände mig utvilad. Okej klockan var halv tio men det är tidigt för mig ^^

Har ätit frukost och börjat med matlådorna. Ska ju jobba sex dagar med start imorgon och det är skönt att ha maten redo i frysen så det bara är att ta upp liksom :) Farmor lagade köttfärssås med pasta och jag mixade laxbitar med massa grönsaker och la det i marinad som jag ska laga i ugn sen.

Pratade en stund med älskling förut och under tiden vi pratade ringde de från jobbet. Fick lite ångest då jag verkligen inte vill jobba idag då jag och farmor planerat en del som vi ska göra. Men när jag ringde upp jobbet så hade de redan lyckats fixa någon som kunde jobba då någon som skulle jobba idag tydligen var sjuk. Så jag fick vara ledig idag ändå :)

Nu ska jag kamma till mig lite sen in till mandisen en sväng :) Efter det ska nog jag och farmor dyka ner i mina kartonger som jag har här. Massa saker som jag hade i lägenheten i Arvika. Vet helt ärligt inte vad det är för grejer så förhoppningsvis kan vi rensa bort massa :) Har jag inte saknat dem nu så lär jag ju inte göra det heller så ^^

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela