ForWhatIt´sWorth

Tacokväll <3

Publicerad 2011-01-21 15:55:57 i Allmänt,

Ikväll står tacokväll på schemat, kommer bli så himla mys. Sista tiden har varit ett enda stort MYS och jag njuter :D
Väntar på att bli hämtad sen blir det köpa tacosgrejjer.

Simon, min handledare kom förbi förut med mina praktikpapper och det var ett positivt besked på dem så jag är glad. Fick dessutom en present från Meby (säger dock inte vad än för det ska jag använda som en överrakning till en viss person) lalala ^^

Imorgon tror jag det blir bio med Elin ? Men det märks (:

Nä nu ska jag göra mig iordning så jag är klar. Har en tendens till att "jag ska bara" innan jag ska iväg någonstans vilket resulterar i att jag ALLTID är seg, sjukt störande. :P


Pussåkram !






Saknar dig Esther, du är så jävla bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela