ForWhatIt´sWorth

Seminarie 2

Publicerad 2011-01-03 16:36:09 i Allmänt,

Sitter hemma hos Jessica med Hanin och henne och skriver på sem 2. Men är helt trött och seg i huvudet så det går långsamt.. Är iaf snart klar med två av frågorna..

Usch var inte alls sugen på att plugga idag, men jag SKA bli klar, eller nej, det låter negativt, jag VILL bli klar idag :)
Var precis på Willys en sväng och laddade upp med frukt och choklad, så nu kanske det går lite lättare, allt blir bättre när det är choklad med i bilden ^^ <3

Är ledig till på onsdag och det känns faktiskt jätteskönt, vintern dödar mig så jag har tappat orken totalt, vill bara sova, sova till våren kommer och man orkar leva igen...


Pussåkram / Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela