ForWhatIt´sWorth

Jag skojade bara :D

Publicerad 2011-01-03 21:30:00 i Allmänt,

Blev inte alls klar med uppgiften idag.. Men ska antagligen till Jessica och Hanin imorgon och skriva klart. Fick låna Jessicas böcker ifall jag skulle få för mig att läsa mer ikväll, tänkte att jag skulle ta med mig kurslitteraturen när jag går och lägger mig sen, och försöka läsa lite innan jag somnar. Har känslan av att jag kommer somna snabbt ikväll ;)

Tänkte försöka gå upp i en hyffsad tid imorgon så man kan få klart uppgiften så fort som möjligt så man kan börja med rapporten sen. Usch vad jag inte är pepp för den, men ju snabbare man börjar desto snabbare blir man klar. Ska bara få in det i min hjärna så jag kan börja någongång.. Varför ska man alltid skjuta upp allt in i det sista ?

På onsdag är det dags för praktik igen.. Känner mig inte jättepepp just nu, börjar faktiskt sakna folk i klassen och föreläsningar och hela köret. Inte för att jag inte trivs på praktiken, jag trivs jättebra. Men börjar kännas att man varit där länge nu och det känns som att man blir helt isolerad när man inte är där. För när jag är ledig är folk på praktik och vice versa så känns som att man inte umgåtts med folk på evigheter. Känns som att det blev massa gnäll nu men det jag ville komma fram till var väl egentligen bara att jag saknar folk :) hehe

Sen så måste det vara jobbigt när man måste förstöra någon annans liv bara för att man inser att man inte har något eget, kanske dags att skaffa sig ett eget liv istället ? :)



Lalalalalalalaa Pussåkraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela