ForWhatIt´sWorth

Frasvåfflor och skräckfilm

Publicerad 2011-01-25 07:38:06 i Allmänt,

Lyckades äntligen hitta ett recept på frasvåfflor som verkligen blev frasvåfflor :D
Så igårkväll blev det våfflor med grädde och blåbärssylt som jag gjorde själv av frysta bär, det ni ^^

Såg även på en asdålig skräckfilm, det hände typ ingenting första halvan av filmen, sen helt plötsligt dampade den ur och den blev heeelt psyk. blod överallt och bara blää, mådde helt illa. Så vi sket i att kolla klart på den, usch !

Sova själv kändes helt omöjligt så det blev inte så ^^
Kom hem för en stund sen, kan inte bestämma mig om jag ska somna om eller försöka hålla mig vaken? Börjar ju skolan imorgon så egentligen borde jag hålla mig uppe så jag kan somna i en vettig tid ikväll...

Till helgen ska jag åka hem till Värmland bara för att träffa vänner, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist ?? Ska bli så himla kul, ska med Melinda till Sunne på någon festival. Helt ärligt vet jag inte vad jag har gett mig in på riktigt, men några öl och sen ska det nog gå bra xD

Kul att komma iväg en sväng. Fast samtidigt lite tråkigt att åka just NU men :)

Det känns som att det helt plötsligt bara vänt. Allt går lite föör bra just nu, nästan så man blir lite rädd ^^

Pussåkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela