ForWhatIt´sWorth

Appropå det där "det går för bra nu"

Publicerad 2011-01-25 23:12:57 i Allmänt,

Jag tror jag fick äta upp det idag.. La mig för att vila några timmar förut idag. Vaknar av att någon skriker utanför mitt fönster och knackar på. Tyckte personen i fråga skrek "Robin", men är inte säker ? Den skrek säkert 20 ggr efter varandra. När det tystnade smög jag mig fram till fönstret för att kika ut och kolla vad det var för fanskap som väckte mig så elakt.
Det skulle jag inte ha gjort.. Tror nämligen personen utanför såg mig för då drog den igång och började skrika och knacka igen. Nästan så man skulle skrivit en lapp och tryckt upp mot rutan "Det finns ingen Robin här, försvinn" :p

Sen var det nog stora attack dagen på internet, flera skumma snubbar som försökte adda mig och få mig att adda (den sista har jag faktiskt inte varit med om tidigare så den var lite intressant) Men icke !

Så jag höll mig inne idag. Gud vet vad som kunde ha hänt om man gått ut idag liksom ?! xD

Nä om man skulle försöka sova kanske, skola imorgon :) Puss och Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela