ForWhatIt´sWorth

You really are my ecstasy...

Publicerad 2011-02-24 18:10:48 i Allmänt,

Har sovit riktigt dåligt de senaste två dygnen. Jag känner att det börjar ta ut sin rätt. Skulle lätt kunna somna som en stock nu men försöker hålla mig vaken en stund till så jag inte vänder på dygnet.

Ibland är det skönt att bara vara. Ta en kopp kaffe, lyssna på musik, äta choklad, se en film... Ikväll har varit min "bara vara" kväll. Tagit det lugnt och lyckats koppla bort hjärnan en stund. Är sådär skönt sömnig och bara har det bra :)

Idag kom äntligen de två sista böckerna till den här delkursen, helt sjukt att det skulle ta nästan en hel månad(!) Så nu blir det att sträckläsa, gud vad roligt. Men brist på att göra har jag då inte och det är bra tror jag.

Imorgon blir det utgång om jag fattat det hela rätt, den 25 och allt, peengar! :D Blivit en hel del ut den senaste tiden när jag tänker efter, men det är najs. :)




...my real life fantasy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela