ForWhatIt´sWorth

Vara ekonomisk eller inte

Publicerad 2011-02-25 13:30:13 i Allmänt,

Ska snart ner på stan en sväng. Min concealer är slut, eller nej, helt slut är den inte men jag mitt jävla smarthuvud glömde stänga burken efter mig så det som var kvar torkade >.<

Så tänkte sticka inom H&M och köpa en ny och dessutom kolla efter ny ögonskugga, såg en palett för ett tag sen som jag bara ville HA men självklart fattades pengarna då. Nu kan jag köpa den ! Om jag kommer ihåg vad den hette eller i vilken affär jag såg den ? Behöver jag svara :/ Men får hoppas jag hittar den eller något substitut som duger ikväll !

Ikväll är det nämligen utgång som gäller! :D

Sitter och funderar på vad jag är sugen på ikväll.. Vin kanske ? :) Önskar att tuna park hade legat närmre mig/att jag hade haft min bil här/ eller att någon kunde köra mig dit, för jag tycker inte om utbudet på bolaget som ligger nere på stan.. Meeeen nu är det inte så, så jag får nöja mig med vad som finns !

Funderar på om jag ska köpa något nytt att ha på mig ikväll, eller snarare så bråkar min "vill ha" sida med min ekonomiska sida. Får se vilken vilja som vinner. För min ekonomis skull så hoppas jag att ekonomisidan vinner. Den har redan halvt förlorat idag eftersom jag måste ha ögonskugga och concealer... och vin :P

Då borde man verkligen tänka STOPP nu har jag handlat tillräckligt. Men på nåt konstigt vis så brukar jag istället tänka "nu har jag ju redan handlat för mer än det var tänkt så nu kan jag lika gärna...." DUMT!

Den här såg riktigt trevlig ut faktiskt (:



Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela