ForWhatIt´sWorth

Torsdag 100211

Publicerad 2011-02-10 18:05:44 i Allmänt,

Shit tiden går fort ibland. Hade första seminariet i juridik kursen idag. Stå att prata inför helklass är inte riktigt min grej.. Fast det var skönt att det var i grupp så man slapp stå själv där framme ^^
Kändes riktigt skönt när min grupp pratat och man var klar och bara kunde sitta och lyssna :) Fick dessutom sluta tidigare idag.

Har varit hemma i några timmar.. Har försökt börja ett mer hälsosamt liv genom att dricka vatten och äta frukt och så. Har varit så himla dålig på att dricka vatten, i skolan blir det bara att man häller i sig kopp efter kopp med kaffe, sen klagar man på huvudvärk. Märker att jag redan är piggare av att kompensera allt kaffe med vatten.

Först kändes det så himla skönt att seminariet är över. Som att det nästan var helg liksom, att man kunde andas ut. Men här får vi fan inte andas ut. Redan imorgon är det introduktion inför nästa seminarieuppgift, känns lite tufft. Men men det är bara att bita ihop.

Om ca 30 minuter ska jag ner på stan och fika med Carro :) Bara man inte avlider i snöovädret ute på vägen dit.. Tycker att det räcker nu, jag har fått nog med snö, vår tack!


Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela