ForWhatIt´sWorth

Stjärna som är din

Publicerad 2011-02-27 22:46:54 i Allmänt,

Den här perioden i skolan är verkligen riktigt jobbig. Jag tycker att den här kursen är riktigt svår. Längtar verkligen till den är över. Inte för att den inte är intressant, det är den verkligen. Men jag har verkligen inte den energin som jag önskar att jag hade. Hade nog varit bättre om den här kursen varit senare. När solen kommit och man automatiskt blir mycket piggare.

Jag längtar till Maj för då kommer mycket roligt hända tror jag. Det är i allafall tänkt att jag ska åka och hälsa på Esther då, se hur hon bor i England. Som en liten semester, komma från Sverige ett par dagar. Ser verkligen fram mot det. :) <3

Imorgon ska jag gå till skolan och hämta tentan och antagligen få komplettering på seminarieuppgiften, gud vad roligt. Det märks verkligen att det här är en fortsättningskurs, helt plötsligt blev allt dödsseriöst. Tillomed seminarieuppgifterna ska in till urkund. Jag gillar inte urkund, de ger mig ångest :P

Har inte känt mig alls pigg de senaste dagarna, förkylning på gång tror jag. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk ! Nej jag tänker inte bli det. Imorgon ska plugga hela dagen.

Jag är så glad att jag har dig vännen. Du förstår mig alltid. Du finns alltid där.
Jag önskar dig allt vackert, för du är det bästa som jag vet.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela