ForWhatIt´sWorth

Sömnbrist

Publicerad 2011-02-23 16:25:01 i Allmänt,

Kunde verkligen inte somna inatt, det gick inte. Försökte i flera timmar men låg bara och vred mig och allt var bara fel. Tillslut gav jag upp och satte mig vid datorn ett tag innan jag försökte igen. Så tror jag fick två timmars sömn inatt.
Kom hem från skolan för ett tag sen, måste jag ens nämna att jag är trött? Har gått runt som en zombie hela dagen. Sen att det dessutom var nåt fel på ventilationen i klassrummet gjorde inte saken bättre. Det var så kvavt att man höll på att dö. :/
Jag orkar inte slappna av, det händer så mycket på samma gång att min hjärna går på högvarv, mer än vanligt alltså.

Ska vila ett par timmar sen ska jag till Carro och försöka vara duktig och börja på seminarieuppgiften.


Vad skulle man göra om inte kaffe fanns ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela