ForWhatIt´sWorth

Sommarjobba hemma i Värmland i år också

Publicerad 2011-02-22 13:45:41 i Allmänt,

Pratade precis med chefen, var lite nervös om jag fortfarande har sommarjobbet kvar eller inte eftersom jag inte hört av mig sen i somras. Men hon blev glad när jag ringde och skrev upp mig direkt !:D

"bra att du ringde, jag vill ha så många gamla som möjligt" Haha jag har jobbat där så många år att jag tillhör dem gamla :) Iofs var jag med nästan från start, centret hade inte varit öppet jättelänge när jag började jobba där. Känns riktigt bra att sommarjobbet redan är fixat och att jag kommer bo hemma i Värmland hela sommaren. Jag längtar ! Umgås med massa gamla vänner, bo hos farmor och bara ha det braa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela