ForWhatIt´sWorth

Nere på stan och shoppat

Publicerad 2011-02-25 16:13:32 i Allmänt,

Hann inte mer än gå utanför dörren förut sen kom två poliser och började prata med mig. Tydligen så ville de egentligen inte  prata med mig utan med min granne men grannen verkade inte vilja prata med dem. Eftersom jag inte kunde öppna den porten med min tagg fick jag släppa in dem i min port så de kunde smyga genom källaren och upp i andra porten, sneaky !
Jag ljuger om jag säger att jag inte är nyfiken för det är jag ! (:

Sen blev det ner på stan och shoppa lite ! Köpte ögonskuggspaletten på H&M och den hade verkligen alla färger som jag vill haa :D Köpte även en ansiktsmask och på Kicks köpte jag en ny concealer.
Köpte en flaska vin och lite öl on the systembolag!











Tänkte städa lite då min lägenhet ser ut som ett slagfält sen blir det göra sig iordning. Jag har ingen aning om vilka som kommer ikväll eller när förfesten börjar men jag vet iallafall att det blir och resten löser sig nog om ett tag!

Lalalalalalala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela