ForWhatIt´sWorth

Måndag 070211

Publicerad 2011-02-07 14:48:22 i Allmänt,

Så var helgen förbi, känns både bra och dåligt. Vissa grejer med den här helgen blev bara så totalt kaos så usch. Men helgen var inte bara usch iallafall !
Var ute med Elin i lördags och stötte på Jimmy på krogen, så har varit med honom sen dess, kom hem imorse. Har bara myst med pizza och film och tagit det lugnt <3

Sitter och försöker bli klok på den individuella uppgiften till seminariet. Har skrivit snart 1,5 sidor men kan inte påstå att jag tycker att det är det bästa jag skrivit.. Jag fattar inte riktigt hur de vill att man ska skriva, trodde jag fattade men icke. Aja bara hoppas att det duger annars får jag väl göra om då. Orkar verkligen inte bry mig om någonting för tillfället.

Känner mig helt avstängd.. tror jag behöver det just nu. Det blir bara för mycket med allt ibland och då behöver man stänga av lite för att kunna ta ett par djupa andetag för att sen orka med allt och alla igen.



Jag tycker att vissa borde försöka engagera sig mer i sina egna liv och typ låta mitt vara bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela