ForWhatIt´sWorth

Klassfest på vakteln

Publicerad 2011-02-20 19:26:46 i Allmänt,

Det är så konstigt, där satt jag halva dagen och tänkte det är lugnt jag har gott om tid att göra mig iordning. Sen helt plötsligt tar lugnet slut och det blir BRÅTTOM. Det blir ALLTID så, fattar inte att jag aldrig lär mig :P

Men iaf efter panikstress alá fixa klart tvätt och göra mig iordning så mötte jag Sandra i porten vid Amelié, visade sig att hon bor ca 2 min promenad från mig, alltså väldigt nära. Först när vi kom dit var det bara Jag, Sandra, Amelié och Joakim. Efter en stund kom även Jessica, Marika, Romi, Malin, Shamim, Ebba och David (hoppas jag inte glömde någon nu) ^^

Satt och förfestade och hade trevligt fram till strax innan nio då vi gick till Vakteln. Där var det fullt med folk, riktigt skoj !

Så Stina drack, pratade, drack, skrattade och drack lite till. Sen började folk dra iväg åt olika håll, en del hem, en del till krogen. Vi andra som var kvar på vakteln bestämde oss för att efterfesta hos Amelié. Men när vi var på väg till henne kände jag att jag fan inte pallade mer, mådde sådär. ^^

Så jag gick hem och drack några liter vatten och däckade på sängen.. Vaknade vid 16 idag, eller det var först då jag orkade öppna ögonen. Jisses vad tung i huvudet jag har varit idag. Men det var det värt ! :)

Var på Ica för en stund sen och köpte godis och dricka, nu blir det slappa med film hela kvällen !

Pussåkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela