ForWhatIt´sWorth

Försovit mig och morgonutseende

Publicerad 2011-02-28 13:04:44 i Allmänt,

Vaknade för en stund sen, jag stängde av alarmet imorse, jag är så förvånad, nooot. Ska bara hoppa in i duschen ett varv sen ska jag ta ett ryck och plugga ! Visst är det underbart när man ser ut som ett jävla fanskap och massa personer i klassen går förbi mitt fönster ? Men jag tror inte att de såg mig för jag gömde mig xD Eller så såg de att jag gömde mig, med min otur så ^^ Aja jag får väl bjuda på den ! :D

Nej nu duschen sen j*vlar ska det läsas !!



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela