ForWhatIt´sWorth

Böckerna !?

Publicerad 2011-02-21 14:05:31 i Allmänt,

Jag vill verkligen plugga idag, hade varit den perfekta pluggdagen. Jag har ingen disk, lägenheten är ok städad och sista tvätten åker snart in i maskinen. Sen skulle man kunnat sitta och läsa hela dagen. Men gissa vad ? Jo böckerna som jag beställde skickas från ett litet förlag så det kan "ta lite extra tid" innan jag får dem. Jag beställde böckerna den 27? Januari. LITE EXTRA TID !? Jag börjar få panik, måste sitta och sträckläsa när jag får dem, vilket känns sådär kul eftersom det är socialtjänstlagar och förvaltningsrätt det handlar om. Inte direkt sträckläsningsvänliga böcker :(

Pratade med Syrran och pappa för några dagar sen. Min underbara farmor fyller 70 år den 13 Mars. Egentligen har jag inte alls råd att åka hem, eller tid. Men det skiter jag i ! Beställde biljetten dit igår, har inte bestämt mig för vilken dag jag vill åka hem.. Beror lite på hur långt jag hinner med seminarieuppgiften innan jag åker hem.
Hem till underbara Värmland, till min underbara farmor. Måste bara hitta en present som är värdig. Men det är fan svårt <3

Pussåkram / Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela