ForWhatIt´sWorth

Äntligen fixat skolmailen !

Publicerad 2011-02-28 16:05:13 i Allmänt,

Gick till skolan för en stund sen för att hämta Rapporten och Semuppgiften. Men jag hade för mig att det skulle vara öppet till 16.. Vilket det inte hade, tydligen så stänger de 14:30.. Så himla typiskt väl ! Men pratade iallafall med en i informationen så jag fixade klisterlappen till mdh kortet och fick numret till Helpdesk. Ringde dem för en stund sen och det gick jättesmidigt, var inte ens någon telefonkö utan kom fram direkt. Hon jag pratade med var jättetrevlig så det gick hur bra som helst (telefonskräck yeah). Så nu är skolmailen åter i min ägo och jag har bytt lösenord på både mailen, blackboard och studentportalen :)

Så lite har jag fått gjort idag iaf, det känns bra :)

Nu ska jag fixa något att äta sen ska jag försöka läsa kurslitteratur i åtminstone någon timme. Imorgon ska jag göra ett nytt försök med att hämta ut tentan och semuppgiften :P

Imorgon tänkte jag även försöka fixa till kompletteringen, undrar vad jag missat ? Hoppas verkligen att det bara är någon liten shit grej som går fort att fixa. Har redan tillräckligt mycket att göra så komplettering kändes inte jättekul just nu. Men men det är bara att ta tag i den så fort som möjligt så jag kan få min jäkla HP poäng!! :)

Nu mat sen dyka ner i böckerna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela