ForWhatIt´sWorth

270211 Söndag

Publicerad 2011-02-27 14:38:14 i Allmänt,

Världens gråaste väder ute. Känns verkligen att det är söndag idag. Sov på tok för länge så är jätteseg. Men ska snart fixa iordning lite kaffe och nåt att knapra på sen ska jag vara duktig och läsa kurslitteratur :) Så skönt att jag äntligen har alla böckerna !

Imorgon ska jag ringa helpdesk så jag kan få tillbaka min mail! Har varit så otroligt lat när det gäller det där. Men att sitta i telefonkö i 500 år har aldrig varit min grej så jag har skjutit upp det alldeles för länge. Jag fattar inte det där. Istället för att ta tag i problem och fixa dem så har man en tendens att skjuta upp dem och gå runt och va stressad över det, så himla dumt !

Måste hitta en present till min farmor också. Jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa så det känns inte så stressigt faktiskt. Men man ska hitta det också så det skadar inte att hålla utkik. Men jag har 12 dagar på mig så det ska jag nog klara :)

Ska bli riktigt mysigt att åka hem. Farmor har beställt bord på Thon Hotell i Charlottenberg, så vi ska dit jag, farmor, syrran, jesper, pappa, kajsa, amanda, jejja, stefan och julia. Det ska tydligen vara riktigt bra mat där så det ser vi fram emot !





Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela