ForWhatIt´sWorth

What a day

Publicerad 2011-12-19 21:03:57 i Allmänt,

Stressdag.. först till skolan och gruppa i några timmar, sen slänga i sig lunch, hem och hjälpa älskling med bakteriedödande tvålen från helvetet (mina händer dog stackars älskling som va tvungen att ha den på hela kroppen) sen slänga mig iväg till sjukgymnasten kom dit en minut innan min tid, sen hem igen och skjutsa älskling till sjukhuset, sen hem göra en tidslinje sen till kuratorn sen till älskling på sjukhuset.

Så har min dag sett ut, sjuukt stressig.

Nu sitter man helt plötsligt här själv och försöker landa, från allt till ingenting. Tog inte lång stund innan rastlösheten tog över. Nu är det alltså meningen att jag ska sova själv i två dygn, älskling ska opereras imorgon och jag är nervös. Mer nervös än han som ska opereras. Fast det kan ju bero på alla dåliga "jag kommer dö" skämt som han roat sig att reta mig med.

Imorgon efter skolan ska jag hyra släp och flytta saker är det tänkt. Det är mycket just nu, helt plötsligt kommer man på att det snart är jul. När fan blev det december liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela