ForWhatIt´sWorth

Kass

Publicerad 2011-12-08 19:11:43 i Allmänt,

Imorse kändes det där med att betala avgift som ett litet pris att betala vilket såklart innebar att jag inte tog mig iväg. Kom dock upp mycket tidigare idag än igår vilket är positivt.. Fick ett samtal från min sjukgymnast också som undrade vart jag tog vägen imorse. Han är så himla snäll så han bokade in en tid för mig då gymet egentligen är stängt så han kan gå igenom träningsprogrammet med mig en gång till.

Julklapparna jag beställt har kommit så jag åkte iväg och hämtade dem förut, var även i min lägenhet en snabbis och hämtade lite post :) Är så nöjd med julklapparna wiie :)

Nu sitter jag med tentan igen, har pluggat i två timmar och fått ner kanske två rader.. Jag har fastnat !! :( Tänkte ta en lite paus nu så kanske det lossnar sen, det måste göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela