ForWhatIt´sWorth

TLÖÖÖTT

Publicerad 2011-12-08 01:32:11 i Allmänt,

Det där med att ta sig upp i tid idag gick åt helvete. Älskling är hur dyngförkyld som helst och hade typ 40 graders feber inatt plus att han hostade. Så det blev knappt någon sömn på någon av oss inatt.. Stackare :/ Försökte hjälpa till så gott jag kunde med att fixa med hostmedicin, snytpapper och att hämta kylklamp inlindad i en handduk för att kyla huvudet på honom. Var helt omöjligt att somna bredvid en så varm person, svettades som i en bastu av att bara ligga bredvid honom.. Blev dessutom orolig när han var så varm..

Somnade någon gång på morgonkvisten, var uppe och hämtade vatten sista gången vid halv åtta imorse om jag inte minns fel.. Lyckades tillslut somna och vaknade till vid 12 men jag tog mig inte ur sängen innan halv tre, HALV JÄVLA TRE..

Därför blev det tentaplugg ala natt idag med.. lade precis ner tentaskrivandet för ikväll. Är närapå klar med typfall två, vet vad jag ska skriva men är så trött så jag orkar verkligen inte mer ikväll.. Är helt yr och texten flyter ihop för mig.

Imorgon ska jag till vårdcentralen och gyma vid 08:00. Alltså om 6,5 timmar, kommer förmodligen vara helt död men orka betala avgift om jag inte går dit. Tröstar mig med att jag kan gå hem och sova några timmar till efter träningen om jag skulle vilja det. Ett annat sätt att se det på är att det är ett brutalt sätt att vända rätt dygnet på, något jag verkligen måste göra. Älskling är inte lika varm idag som tur är så förhoppningsvis kommer vi få sova inatt.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela