ForWhatIt´sWorth

Tentaplugg och bingo

Publicerad 2011-12-04 17:08:25 i Allmänt,

Sitter och försöker skriva tenta samtidigt som två filurer sitter vid varsin dator och spelar, kanske inte helt ultimat för att kunna plugga. Har skrivit typ en mening till på tentan idag, wohoo det går framåt (tänka positivt). Alltså jag vet inte om jag tänker rätt, vet inte om jag ska köra på att jag gör det eller försöka snacka med någon och få klartecken eller diss. Men nej fan jag köör.

Om två timmar ska vi till John och Michis, förra gången vi spelade bingolotto vann ronnie ny lott på sin dubbellott vilket innebär att vi har två enkellotter till ikväll. Så vi ringde och i princip bjöd in oss till dom ikväll eftersom vi inte har tv kanalen man måste ha för att kunna spela. :D

Ska plugga en stund till sen ska jag slänga in mig själv i duschen, trött som en strumpa som vanligt och sjukt äcklig. Vet inte vad det är med mig, är inne i en period där jag förvandlas till ett element på natten. Bara så ni vet liksom. Känns asjobbigt för jag brukar alltid vara kall så jag tror jag håller på att dö eller nåt annat hemskt. (:

Längtar till julklapparna jag har beställt kommer, har aldrig beställt julklappar över internet förut så jag tyckte det var jättekul haha :P Nu är det bara pappsens julklapp som ska fixas, men vad fan köper man till etn papput som redan har allt och itne önskar sig något seriöst. Jag menar en miljon och en ny bil har jag liksom inte råd med.

Fick några ideer av filurerna här nu. Hmm det var faktiskt bra ideer, nu måste jag ju ringa min kära systeryster, den vuxna typen allttså.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela