ForWhatIt´sWorth

Tentan inlämnad

Publicerad 2011-12-11 19:07:58 i Allmänt,

Lämnade in tentan för en stund sedan.. Usch att sitta och skriva tenta med förkylning och feber är ingen hit ! Tog tempen för en stund sen och den stod på 38..
Men nu är den i alla fall inlämnad och jag kan pusta ut ett tag vilket känns riktigt skönt. :)

Eftersom jag inte kunde vara med på någon fest i helgen så tar jag en cider nu, för att fira lite. Dels att jag klarade förra tentan, dels att jag lämnat in en tenta idag plus en komplettering från en föreläsning. Good job!

Imorgon börjar en ny kurs, för att slippa komplettering (om man nu kan få det imorgon) så kommer jag slänga i mig alvedon och gå dit i alla fall. Älska kompletteringspåhittet.. Men men så är det.


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela