ForWhatIt´sWorth

Potatisgratäng och rostbiffskivor

Publicerad 2011-12-13 20:42:52 i Allmänt,

Blir det till middag idag :) Lovade att bjuda Micky på mat för ett tag sen, därför bjöd vi in honom idag. Trevligt med sällskap och det kan vara skönt att slippa laga mat själv ibland!

Dagen idag har varit jättelång.. Gick upp vid 7 eftersom Ronnie skulle in på röntgen vid åtta.. Vid tio var vi på tunapark och shoppade julklappar, sen käkade vi lunch på stan.. Var en sväng på ÖB också och köpte flyttkartonger, börjar bli bråttom att flytta nu !

Hann knappt komma hem när ronnie fick ett till njurstensanfall, så det var bara att åka till akuten.. Gick dock snabbare den här gången. Blir tillbaka om två veckor igen. Men det såg bättre ut på proverna nu iaf :)

Nu står jag mitt uppe i matlagningen med datorn i köket (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela