ForWhatIt´sWorth

Plugghelg

Publicerad 2011-12-03 13:51:34 i Allmänt,

Skulle egentligen börjat med tentan igår, men var trött som en gammal strumpa så det fick bli fredagsmys framför tv istället. Sov ut ordentligt idag och SKA börja med tentan idag, tror aldrig jag haft så lite motivation till att skriva en tenta förut. Är inne i en trötthetsperiod tror jag. Köpte i alla fall massa tentapluggsmat igår, nu ska jag bara en snabbis till tunapark sen tentaplugg hela dagen. (upprepar mig själv som en trasig skiva för att försöka peppa)

Älskling ska snart åka iväg och blir nog borta till i natt någongång. Så jag har hela lägenheten för mig själv. Känns bra, då kan jag bre ut mig hur mycket jag vill med mina pluggsaker och eftersom jag kommer vara själv har jag inte möjlighet att hitta på dåliga ursäkter till att inte plugga. Städade gjorde vi dessutom igår, storstädade alltså, hela lägenheten. BRA.

jävla tenta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela