ForWhatIt´sWorth

Ny dator !

Publicerad 2011-12-30 21:25:06 i Allmänt,

Min laptop har krånglat den senaste tiden och crashat gång på gång. Idag crashade den igen när jag startade den och jag började bli rädd att den inte skulle starta alls snart. Därför åkte jag och älskling och kollade på ny dator till mig idag och hittade en bra dator till ett bra pris! En hp pavilion dv6 notebook pc :)
Är hur nöjd som helst och skillnaden mot min förra är enorm. Förra laptopen tog nästan 5 min på sig att starta xD Så nu slipper jag oroa mig för att datorn ska avlida mitt under ett tentaskrivande.
Var även och handlade med Michis inför nyårsmiddagen imorgon. Jag ronnie, michis och john ska äta trerätters middag innan festen börjar :) Blir toast skagen (med hummer) till förrätt, potatisgratäng och fetaostfylld fläskfilé till huvudrätt och hallonmousse toppad med citronfromage och riven choklad till efterrätt. Ska dit vid två imorgon och hjälpa till att laga maten.
GOTT NYTT ÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela