ForWhatIt´sWorth

Julklappar och tentaskrivarstopp

Publicerad 2011-12-04 00:33:10 i Allmänt,

Beställer julklappar och lyssnar på musik, är lite allmänt dampig sådär för mig själv. Tror jag är lite övertrött haha. Men nu har jag i alla fall fixat tre julklappar. Två av dem vet jag vem jag ska ge till, den tredje kunde jag bara inte låta bli att beställa för att jag själv blev sugen på den lalala. Men får se om jag kommer på en att ge den till eller om jag helt enkelt behåller den själv :3

Det var nämligen nån smart jävel som sa det till mig en gång, att man ska köpa sånt som man själv vill ha för då blir det bra presenter. Problemet är bara att det resulterar i just det, att jag själv vill ha dem... >.<

Tentaskrivandet gick inte alls som jag vill idag, körde fast totalt, eller nej. Jag vet hur jag tänker men jag vet däremot inte hur jag ska få ner det jag tänker i skrift, i förstålig skrift. (: Så jag lade ner tentaskrivandet för ikväll, klockan är ju dessutom mitt i natten så det kanske är lika braa. Lär inte skriva något vettigt om jag försöker nu ändå ! Så snart blir det sova sen blir det upp och ta nya tag imorgon, måste nog fylla på mitt förråd av tentaskrivarmoff imorgon med. För man får vara onyttig när man skriver tenta, det är typ lag på det sådetså.


Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela