ForWhatIt´sWorth

Iiiiiiih !

Publicerad 2011-12-04 17:55:22 i Allmänt,

åååh vad braa ! Nu är massa juklappar fixade, farmors, syrrans, pappas, kajsas. Och det blev så himla bra presenter, såna med tanke bakom. De senaste åren har de tyvärr blivit den traditionella slipsen och liknande och det är såå tråkigt. Nog för att årets julklappar kostade en bra slant men det får de gärna göra, är så himla nöjd. Tror de kommer uppskattas mycket :D

Nu ska jag bara komma på vad jag ska köpa till mina småsyskon Amanda och Viktor. Amanda är två år och Viktor är 6 månader, vad köper man då liksom? De har redan så sjukt mycket saker så jag vet inte alls.. Köpte ett halsband med berlock på viktors dop så smycken känns inte så kul. Amanda har fått så mycket saker de två åren hon levt så de vet knappt vart de ska få plats med alla saker.. Får helt enkelt ta en sväng till TunaPark någon dag och gå runt och kika, kan passa på att kolla efter juklappar till Ronnies brorsbarn samtidigt. Ska fira jul där iår. :) Men får se om vi åker nåt till värmland den här julen, det är ju liksom inte impulsavstånd dit utan då måste man planera resan. Är ju cirka 30 mil dit. Sen beror det ju på hur älskling mår efter operationen, han kanske inte orkar åka någonstans.

Tentaplugget gick ju jättebra idag, verkligen, BRA STINA >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela