ForWhatIt´sWorth

Godmorgon

Publicerad 2011-12-17 16:38:04 i Allmänt,

Ja det är sant, jag gick precis upp. Förkylningen från hell vägrar låta mig bli frisk.. Skulle verkligen inte gått på "kalas"festen igår.. Febern kom tillbaka precis innan vi skulle åka dit och det kändes så taskigt att säga nej sekunderna innan. Så med 38 i feber åkte jag iväg på fest. Var en trevlig fest men kände mig som sagt inte så pigg. Efter 4 cider sa det stopp och jag ville bara hem. Älskling hade redan åkt hem eftersom han inte får dricka då han ska opereras till veckan och käkar antibiotika. Men Jimmy var snäll och följde mig hem :)

Dog på soffan, har ett svagt minne att jag flyttade mig till sängen sen dog jag igen. Nu är det meningen att jag ska rycka upp mig och åka hem och flyttpacka yey. Måste även hämta en barnstol och köpa bingolotter. Imorgon ska vi till Märsta och fira Ronnies pappa som fyllt år sen ska Ronnies ena brorsbarn åka med oss till Eskilstuna för att bli avlämnad hos sin mamma. Sen ska vi hyra släp och köra min säng och soffa till michis som lovat att jag kan ha dem där sålänge. Vi ska även spela bingo där, har gjort det ett par gånger nu och det är riktigt mysigt :)

Hoppas hoppas att jag mår bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela