ForWhatIt´sWorth

Förkyld

Publicerad 2011-12-14 22:14:08 i Allmänt,

Orkade inte gå till föreläsningen imorse, är tokförkyld och det var en jobbig natt. Svårt att somna när man är soptätt i näsan, ögonen ringer och illamående. Men tog några värktabletter och orkade iväg vid 12 för grupparbetet. Ville inte svika gruppen liksom. Men jobbigt var det.. När jag kom hem blev det raka vägen till sängen och där har jag legat till för en stund sedan och läst, försvann verkligen in i boken. Har saknat att läsa och då menar jag inte kurslitteratur. Älskar verkligen att läsa <3 Lite jobbigt att ögonen rinner bara, känns som att någon hällt lök i dem. Men men det går la över snart !

Var precis på statoil en sväng, kallt ute men skönt med lite luft. Så nu sitter jag här och dricker julmust ^^

Imorgon ska jag börja packa ihop lägenheten i lådor. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela