ForWhatIt´sWorth

Vårdcentralen och bullformar i rosa och blått

Publicerad 2011-08-22 14:47:59 i Allmänt,

Satt uppe jättesent igår. Kollade på dexter till klockan var närmare halv fyra och kunde inte somna på länge efter det. Så det blev inte så många timmars sömn inatt. Klockan var ställd på nio, tog mig upp runt halv tio och ramlade in i duschen för att vakna. Älskling hade tid på vårdcentralen idag vid halv 11. Fick en spruta mot värken i benet, så förhoppningsvis kommer han bli bättre nu. Efter vårdcentralen åkte vi till coop så jag kunde handla lite. Om vädret tillåter får vi nämligen besök av Ronnies bror, fru och deras barn. :) Så jag tänkte baka lite kanelbullar åt dem, bakade för några dagar sen för att ha fika när de kommer, men de blev så populära så det försvann samma dag haha :P Inne på coop gick jag förbi en låda med bullformar, i massa olika färger med vita prickar på. Kunde inte låta bli så jag köpte två paket, ett paket med rosa och ett med blåa. Deras favoritfärger, så nu blir det bullar med färgformar, 50/50 såklart ^^

Känner att det blev några timmar för lite sömn inatt, är inte trött längre, är groteskt övertrött. Men man får någon konstig energi då, när man passerat trötthetsstadiet. Det passar bra nu. Har massor att ta tag i. Ska leta upp Ronnies förråd och bära dit lådor och annat som jag inte vill ska stå framme när man får besök. Sen ska det diskas och skuras, sen ska det bakas bullar och sen städa upp efter det.

Ronnie, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela