ForWhatIt´sWorth

Upprop

Publicerad 2011-08-29 11:52:50 i Allmänt,

Mötte Carro, Romi och Malin på stationen vid 9 imorse sen var det dags för upprop 9:15. Kan inte påstå att timmen vi var i skolan gav så mkt. Var bara att säga ja när man blev uppropad sen pratades det lite om syftet med praktiken och handledarens och studentens roll. Vilket vi redan visste.

Fick äntligen träffa Gabbi och vi ska antagligen ses imorgon efter vi jobbat klart på praktiken =)

Efter skolan hämtade jag ut min tenta. Är så himla nöjd med mitt VG :) Fixade även klisterlappen till Mdh kortet så jag kan åka bussen till praktiken. Sen hämtade Ronnie mig eftersom jag har så ont i foten att det är jobbigt att gå. Hämtade en bok hemma hos mig och lite lappar om praktiken. Har även beställt de två böckerna som jag inte hade. Hejja mig att jag är ute i så god tid..

Resten av dagen blir det nog inte så mycket gjort. Ska försöka få tag i min handledare så jag får reda på vilken tid jag ska dyka upp imorgon. Borde även kolla om det finns någon tvättid idag. Märker att jag inte är van att gå upp så tidigt, känner mig helt död.

Börjar bli lite smånervös inför imorgon, har inte riktigt koll på vilken roll jag kommer ha, men det lär väl märkas :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela