ForWhatIt´sWorth

Tjo !

Publicerad 2011-08-02 13:57:59 i Allmänt,

Har varit jättedålig på att blogga. Dels för att jag har crapinternet, dels för att jag inte haft någon lust alls till att blogga den senaste tiden.Mina dagar ser ganska likadana ut. Gå upp, äta frukost, byta om till maximats arbetskläder och sen cykla ner till centret och jobba. Är helt perfekt att bo hos farmor eftersom det bara tar 5 minuter att cykla till jobbet :)

Har knappt varit ledig någonting i sommar och börjar bli ganska trött på att jobba nu, hela kroppen skriker efter att få vila. Då är det ganska skönt att titta på schemat och inse att det bara är två veckor kvar. Sen får jag vila i över en vecka innan skolan börjar, så himla skönt ! Bokade biljetten hem för en stund sen. Var ju egentligen tänkt att jag kanske skulle åka bil hem, men nu när det blev bestämt att jag skulle ta tåget skyndade jag mig att beställa biljetten. Priserna höjs för varje dag så. Lyckades faktiskt få tag på en hyffsat billig biljett, helt ok iaf :) Så den 17 Augusti åker jag hem till Eskilstuna. HEM <3

Idag är jag faktiskt ledig. Har legat ute och solat i nån timme men blev så varmt att jag var tvungen att gömma mig inne en stund ^^.

Saknar Ronnie så jag håller på att dö. Men nu är det som tur är inte så lång tid kvar innan vi ses igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela