ForWhatIt´sWorth

Stämplad

Publicerad 2011-08-28 21:54:04 i Allmänt,

Trodde inte det blev så illa men för varje timme blir foten mer och mer öm och blå. Var så himla mycket folk på dansgolvet igår så man fick dansa som i en sardinburk. Om inte det var nog var ju alla fulla som ägg vilket resulterade i att en något överförfriskad tjej med högklackat snubblade till och satte ner sin sko på min högra fot. Har ett snygg blått märke efter klacken och min fot värker :/ Blöh.

Har en del att göra imorgon. Måste ringa fixtura eller om det blir prubor, det lär jag få reda på imorgon, håller på att småplanera lite. Har sagt upp mitt internet och lite så... <3
Måste dessutom beställa kurslitteratur som jag såklart glömt, suck att jag aldrig lär mig beställa i tid. >.<

Efter skolan blir det kanske ut på äventyr :)

Allt känns så himla bra just nu, ekonomin är stabil, jag har världens underbaraste pojkvän och jag mår riktigt bra. Bättre än på länge, bara hoppas det håller i sig. Njuter för varje dag jag mår så här.

Är så glad för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela