ForWhatIt´sWorth

4 Augusti 2011

Publicerad 2011-08-04 23:51:23 i Allmänt,

Jobbade 13-21 idag. Kom till jobbet och visade sig att jag hade hand om stängningen av förbutiken idag :) Dagen började fruktansvärt stressigt med långa köer och de två första timmarna innan första rasten gick hur fort som helst. Tror att värmen slår ut iq:n på människor. När det är klibbigt varmt och kvavt blir folk som zombies och förmågan att tänka verkar stängas av. Så idag har jag försökt hjälpa folk som vet att de ska köpa cigaretter men glömt vilken sort de röker, hjälpa folk som vet att de ska köpa korv men ser ut som frågetecken när jag frågar vilken sort osv.. Har varit en ganska slitsam och frustrerande dag men får försöka skratta åt det såhär i efterhand ^^
Blev stressigt att hinna med all städning innan nio och vi kom från Maximat runt 21:20 ikväll.

Kom hem och fick tummen ur och mailade min praktikhandledare så nu är det bara att vänta på svar vilken tid jag ska dyka upp den 30:e :)

Nu är det bara 12 dagar kvar till jag åker hem till Eskilstuna, 9 av dem ska jag jobba. Längtar verkligen hem nu nåt så fruktansvärt. Det känns inte alls roligt att vara här längre, speciellt inte när Ronnie är hemma och är sjuk och hoppar runt på kryckor. Vill bara åka till honom NU.

Imorgon jobbar jag 10-17:30. På lördag är jag ledig, så jag tänkte åka hem till pappa imorgon efter jobbet och se om han har nån öl att bjuda på. Det är jag fan värd ! :) Han mobbade mig idag när jag åkte till jobbet (eftersom det var så varmt och fint väder) och sa att jag skulle ha en fin dag på jobbet och att han skulle sitta hemma på altanen i värmen och slappa och dricka en kall öl. Asshole ! ;P

Nej nu får det bli sängen, upp tidigt imorgon !

Ronnie, jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela