ForWhatIt´sWorth

Virus

Publicerad 2011-04-13 12:32:43 i Allmänt,

Tog sovmorgon idag, helt sjukt trött efter allt krångel med datorn. 29000 infekterade filer wiie jag blir så lycklig när virusprogrammet inte uppdaterade som jag trodde. Men efter flera timmars rensning och en systemåterställning verkar det som att den fungerar igen, min underbara älskling, mitt liv.

Fan skulle jag gjort utan dator ??

Haha det blev lite impuls igår, så om ca 4 timmar åker jag till Sandviken ! xD

Återkommer med mer om det senare :P Nu måste jag skynda mig till skolan !


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela