ForWhatIt´sWorth

Uppsala/Sandviken /Högbo / Märsta

Publicerad 2011-04-23 21:50:19 i Allmänt,

Blev helt plötsligt fullt upp i helgen !

Igår blev vi bjudna till Ronnies bror, hans fru och deras barn utanför Uppsala. Åkte dit igår eftermiddag, grillade oxfilé, med grönsaker och potatis och massa såser och drack cider till. Var världens finaste väder, hur god mat som helst och de var jättetrevliga :) Sov över till idag och vid 12 åkte vi till Sandviken, käkade på donken och handlade lite. Sen åkte vi ut till Högbo hotell. Jag satt ute och solade i flera timmar, hur underbart som helst! Ronnie låg och sov under tiden för han jobbar natt, började vid 18.. Efter att han åkt satte jag igång och färgade håret. Jävlar vilken färg säger jag bara! Stod att man LÄTT kunde ta bort färg som hamnade på huden med tvål och vatten. Stod och skrubbade som en idiot i över tio minuter. Nu ser det ut som om jag har någon mysisk prickig sjukdom på ryggen. Men håret blev bra iaf :P Så nu är det mörk brunt. Fick bort det kopparröda som jag naturligt har, nice.

Sitter nu helt ensam och rädd i en liten stuga. Kom precis hem från en timmes promenad. Ronnie ringde på sin rast för att kolla "så att jag inte halkat i duschen eller blivit ihjältrampad" Tack ?

Imorgon vid 12 ska vi åka till Märsta och hälsa på Ronnies pappa. På måndag blir det tillbaka till Etuna igen :)

Ronnie jag tycker om dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela