ForWhatIt´sWorth

Tentaresultat och Ronnie

Publicerad 2011-04-29 11:37:37 i Allmänt,

Igår kom då tentaresultaten, från den fruktansvärda juridiksalstentan som jag inte ens han skriva klart, blev frånryckt papprena när tiden var slut och gick hem med en gråtklump i halsen, så dåligt kändes det. Var därför helt fucking övertygad om att den gick åt helvete.
Loggade in på oru utan större entusiasm. Och där står det G !?!?!?!?

What the fuck. Det måste vara nåt fel, det här kan inte vara sant, det gick så insane dåligt att detta inte är möjligt. Jag svarade inte ens på de sista frågorna !?!?

Jag är glad, men inte fullt ut. Jag är misstänksam. Jag tror på det här på måndag, när jah har tentan i pappersform i handen.

Idag kommer min Ronnie hem, finns risk för mord, jag kommer nämligen krama ihjäl han. Men det får du ta när du är borta hela veckan. <3 Du är så himla fin :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela