ForWhatIt´sWorth

Sooool

Publicerad 2011-04-28 17:54:46 i Allmänt,

Världens härligaste väder ! :D

Började skolan 9:15 idag med föreläsning från etuna kommun om BBIC. Vid 10 var det dags att gå till Aulan och lyssna på en professor om socialt arbete. Det han sa var väl intressant, men det var inte han :P Men men var iaf duktig och satt och lyssnade till det var klart vid 12:30 sen blev det lunch ! Efter vi ätit gick gabbi, romi, malin och jag och de köpte mjukglass, inte lite avis men hade ingen lust att få ont i magen så fick titta på när de åt >.<

Sen var det dags för fortsättningen på BBIC. Men det var inte så roligt att lyssna på, kände inte att det gav så mycket. Efter rasten drog vi typ allihop, det kan inte ha varit många som stannade kvar, tycker nästan lite synd om föreläsarna men tyvärr så lockade solen mer ! Satt och solade fram till Gabbis buss gick, sen traskade jag hem och åt middag. När jag käkat kom jag på att jag glömt gå till bolaget, så det var bara att gå ner på stan och fixa det.

Sitter nu med öppet fönster och solar framför datorn, nice ! :D

Pratade lite med Ronnie nyss, han fick jobba över idag så fick sitta och vänta en timme längre idag på att höra hans röst, helt fruktansvärt. <3

Imorgon är det äntligen fredag och jag får träffa snuffsen igen :D :D

Ikväll ska jag försöka få bort berget med ren tvätt som jag inte lyckats få mig till att få in i garderoben, det är tråkigt ! Annars blir det inte så mycket ikväll. Kanske en promenad eller så :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela