ForWhatIt´sWorth

Seminarie 1 och påsklov

Publicerad 2011-04-20 16:30:27 i Allmänt,

Semanarium 1 avklarat. Fick lite panik när jag kom dit imorse och Johanna sa att vår grupp tänkte redovisa först, har alltid haft stora skräcken för att vara först. Men efteråt var det rätt skönt, att kunna slappna av och bara lyssna på resterande grupper fram till klockan 13. Eller jag tror vi hann klart tidigare ?

Aja efter skolan blev det hem en sväng och hämta VFU lappen, sen knalla tillbaka till skolan och lägga den i Maries fack. Skönt, då är det gjort, slipper jag tänka på det.

Idag händer absolut ingenting, jag är fortfarande sjuk så jag sitter bara hemma, lyssnar på musik, irriterar folk på facebook med gillakrig.

Esthers reaktion var iallafall rolig, min syster är torr och tråkig ;) <3

Så nu är vi då lediga ända till på tisdag, känns helt underbart. Dels för att jag är sjuk och vill kunna vila med gott samvete. Dels för att jag vill va med Ronnie ^^


Iiih !





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela