ForWhatIt´sWorth

Sandviken

Publicerad 2011-04-16 13:33:52 i Allmänt,

Åkte ju som sagt till Sandviken i onsdags efter skolan. Efter några tågbyten och lite panik kom jag äntligen fram ^^ Ronnie mötte mig vid tåget och frågade om jag var hungrig, vilket jag var. Tänkte att vi skulle fixa nåt lätt innan vi skulle åka till hotellet, men så hade inte han tänkt. Blev bjuden på restaurang. Var jättemysigt och asgod mat :) Efter middagen drog vi till hotellet och det blev tidigt i säng eftersom Ronnie skulle upp och jobba.

På torsdagen var det jättehärligt väder, hotellet låg ca en halvmil utanför Sandviken så det var ute på landet liksom. Tog en timmes promenad i solen och bara njöt :) Sen satt jag ute i sole och läste kurslitteratur ! När Ronnie slutade jobba, vilket han gjorde lite tidigare än jag trodde så jag höll på att få en hjärtattack när dörren öppnades, åkte vi in till Sandviken och käkade pizza på american pizza place, el taco, awesome ! Sen köpte vi dricka på willys sen åkte vi tillbaka till hotellet. Hann se två filmer innan klockan blev sängdags, nyaste resident evil(den sög) och The Mechanic(den var bra).

På fredagen sov jag oförskämt länge, ända till 12 ! Hann bara duscha och käka frukost innan Ronnie slutade jobba och kom till hotellet med smörgåstårta :D Sen packade vi in allt i bilen och åkte hem till Etuna.

Käkade i Västerås sen blev det lite vin hemma hos Ebba på kvällen :)

Idag har vi inte gjort nåt, väntar på Ronnies bil sen blir det ner på stan en sväng !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela