ForWhatIt´sWorth

Promenad

Publicerad 2011-04-20 19:41:50 i Allmänt,

Tog precis en promenad runt ån samtidigt som jag pratade med Gabbi <3 Ronnie ringde när jag pratade men jag tryckte bort honom, elakt va ? :D Fast jag ringde upp sen, så han inte skulle känna sig ensam och rädd !
Imorgon får jag äntligen träffa muppen igen <3

Blev en mycket längre promenad än jag tänkt från början, så jag har helt ont i benen. Men det är härligt ! Synd att det inte var lika fint väder idag bara. Sjukt kvavt ute..

Imorgon får vi äntligen pengar från csn, eller får är väl inte rätt uttryckt.. Men då ska det iaf handlas ! Är trött på pasta.. :/

Fick ett påskkort av farmor idag, söta farmor <3

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela