ForWhatIt´sWorth

Ost och vinkväll

Publicerad 2011-04-08 10:57:44 i Allmänt,

Vaknade av mig själv strax innan 9 imorse, bara för att jag är ledig eller ? :P När man måste upp på morgonen är man helt slut, försover sig också vidare, men när man är ledig ? Är det för att man vet att man är ledig så pressen släpper och man kan slappna av tro?

Är värsta gråvädret här idag, inte alls peppande. Känns inte som att det är fredag direkt, snarare söndag. Men ska snart ta ett ryck och städa och tvätta och sen ikväll blir det vin och ostkväll och film till det ! Tror det kommer bli perrry :D

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela