ForWhatIt´sWorth

Ny delkurs - Professionell ärendehandläggning och utredningsmetodik

Publicerad 2011-04-05 19:08:57 i Allmänt,

Började den nya delkursen idag, som är en fortsättning på juridik kursen. Men nu ska vi tillämpa juridiken mer praktiskt genom rollspel. Verkar hur kul som helst !

Satt med min grupp idag och hittade på ett Case, alltså en familj med problem som någon annan grupps socialtjänst ska få "möta". Haha hela gruppen gick igång och fantasin hade inga gränser ! Ska dock träffa gruppen imorn bitti igen så de var flera i gruppen som inte hade möjlighet att stanna kvar på eftermiddagen idag. Men det gör mig ingenting, är ändå bara ledig imorn :)

Gick för att hämta boken som kommit till kulturbutiken, och jag hade sån tur att alla hade kommit, de hade bara inte hunnit ringt än om de andra än. Så nu har jag hälften av böckerna, beställer resten den 25. Böcker är fan dyrt :/

Har varit totalt död hela dagen.. Blir sova tidigt ikväll, inte fel ! :) 

VART ÄR SOLEN ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela