ForWhatIt´sWorth

Morrn (:

Publicerad 2011-04-27 12:53:42 i Allmänt,

Blev en ordentlig sovmorgon idag, eller jag pratade med Ronnie en stund imorse, han ringde när han var påväg till jobbet :) Sen somnade jag om och vaknade för en stund sen av att han skickade sms, insåg att det verkligen var dags att gå upp då ! :P

Idag ska jag ta ett ryck här hemma, städa, tvätta och fixa matlåda till skolan imorgon, börjar tröttna på mina mackor, och när folk sitter och pratar om hur dåligt det är med bröd känner man sig nästan lite skyldig när man sitter där med smörgåsar !

Ska även idag gå en långpromenad och sen ska jag försöka läsa lite kurslitteratur, försökte läsa ut en bok i taget, men det failade så nu har jag läst hälften i två istället, behövde lite variation. :)

Bara hoppas att det finns någon tvättid idag, mot tvättstugan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela