ForWhatIt´sWorth

Mobileo

Publicerad 2011-04-27 20:24:16 i Allmänt,

Var duktig idag och gjorde en ordentlig middag, kycklingfilé i ugnen med tomatsås och ananas med pasta till, blev riktigt gott ! Gjorde även en matlåda till skolan imorn.

Annars så har jag suttit i telefon typ hela dagen, alla ringde typ på samma gång. Eller först ringde farmor, precis när jag svarat tutar det att någon annan ringer och såg att det var ronnie. Pratade klart med jamma sen pratade jag med ronnie, precis när vi börjat prata ringer gabbi xD Så efter jag och Ronnie pratat ringde jag upp henne. Så jaa mkt telefon idag ! :D

Nu ska jag ta en promenad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela