ForWhatIt´sWorth

Märsta/Eskilstuna

Publicerad 2011-04-25 17:37:34 i Allmänt,

Igår vid 12 åkte vi från Högbo hotell och åkte till Ronnies pappa och han fru i Märsta. Var hur fint väder som helst (vilket det har varit i flera dagar nu, gött!) Satt ute på deras veranda, solade, drack några glas vitt och hade det hur mysigt som helst. Grillade entrecote och hade klyftpotatis, såser och sallad till. På kvällen badade Ronnie och jag bastu, aweoome ! Sen kollade vi lite på tv innan det var dags att sova. Idag gick vi upp vid 9 och käkade frukost, sen tog jag Ronnie och hans pappa en promenad till Steninge slott och kollade på alla fina glas och skålar och ja, allt möjligt i glas. Fanns även gammaldagsa kolor, och annat godis, saft, sylt, te. Ronnie köpte en flaska med hemmagjord jordgubbssaft, jag köpte två olika påsar med te =) Sen promenerade vi tillbaka och grillade hamburgare innan vi åkte hem till Eskilstuna igen.

Kom hem för en stund sen, var bara en sväng på Willys först så jag fick fylla på skafferiet, sen hem till Ronnie.
Satt ute på hans balkong och solade och drack ett glas cider är vi kom hit.

Ikväll ska vi bara mysa, äta pizza, chips, dricka dricka och kolla på film =)

Har varit världens mysigaste helg med finaste <3

Imorgon åker han till Sandviken och blir borta till på fredag, wäää :( <3

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela