ForWhatIt´sWorth

It's in the water baby

Publicerad 2011-04-21 13:01:12 i Allmänt,

Sitter och väntar på att klockan ska gå fortare. Men det ville den inte, den började gå långsammare i stället. Dålig stil ! :(

Blev väckt 06:10 av mobilen. Ronnie som ringde och tyckte att jag också kunde vakna när han var tvungen att gå upp. Fast det tyckte inte jag. Jag kommer inte ihåg vad vi pratade om eller hur länge, och jag somnade tydligen som en stock med mobilen bredvid kudden efteråt. :) Vaknade halv 12.

Nu ska jag snart ner på stan, ska bara komma på vilken väg som man kan gå, dom håller på att riva upp vägar hit och ditt så stan har blivit en hinderbana.

Ikväll får jag då äntligen träffa Ronnie igen ! Wiiiiie <3


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela