ForWhatIt´sWorth

Hell Yeaaa

Publicerad 2011-04-27 21:42:00 i Allmänt,

Kom hem från promenaden för en stund sen, fick bli en kortare idag för det hann bli så sent innan jag började gå. Men eftersom jag gick en sväng förut idag kan man leka att det blev en lång, om man lägger ihop dem ^^

Pratade med Ronnie nyss, men han såg nån match på tv så han skulle ringa sen. Tycker du kan komma hem nu, för jag saknar dig massor...

Sitter och äter lite kvällsmat nu, eller äter, dricker kvällsmat. Va lite folk på skolan som pratade på att kesella och funlight mixat med is skulle va gott så var tvungen att testa. De hade rätt, det var awesome. Fast kom på sådär i efterhand att kesella = laktos så det var kanske inte så smart.. Lär väl märkas snart.

I sommar när jag blir rik ska jag köpa massa laktostabletter så jag kan äta vafan jag vill utan att må dåligt har jag bestämt. Vad är en sommar utan riktig glass liksom ?

Kanske åker hem inte den här helgen, men nästa. Är ju både min födelsedag och charlottafirande då. Var hemma förra året på Charlotta och var ute med pappa och hans polare och det var skitkul, så en repris vore inte helt fel :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela